Питання - відповіді
Q: Як я можу зробити замовлення?
A: Ви можете оформити замовлення за допомогою сайту, чату, зв’язавшися з нами у соціальних мережах (facebook, instagram) або по телефону при спілкуванні з нашим менеджером.
Q: Чи потрібні мені логін і пароль для того, щоб замовити товар з сайту?
A: Ні, логін і пароль не обов’язкові. Замовлення можна здійснити і без реєстрації, зателефонувавши за контактними номерами телефонів в розмові з менеджером, або при спілкуванні з нами в viber, facebook, instagram).
Q: Які переваги дає реєстрація на сайті?
A: Реєстрація дозволяє вам:
- Після першої покупки отримати картку постійного клієнта зі знижкою від 3 до 10%;
- Отримувати знижку по картці, купуючи товар у інтернет-магазині. Для цього Вам необхідно ввести її номер при оформленні замовлення або при реєстрації.
- Брати участь у програмі лояльності й накопичувати бали за покупки;
- Скористатися перевагами більш швидкого процесу оформлення замовлення;
- Перевіряти Вашу історію замовлень.
Q: Як і де отримати точну інформацію про конкретний товар?
A: Вся інформація знаходиться знаходиться на сторінці опису товару. Проте, якщо Вас цікавить будь-яка інша інформація про товар (деталі про розмір, висота каблука та інше) ви можете:
- Зателефонувати до нас та повідомити нам код товару, який вас цікавить.
- Замовити дзвінок, скориставшись спеціальною формою, та протягом 1 години ми перетелефонуємо Вам самі.
- Зв’язатись із нами через форму зворотнього звязку, вказавши Код товару та деталі, які Вас цікавлять.
- Залишити відгук під вибраним товаром.
Ми з радістю відповімо на всі Ваші запитання!
Q: Чи всі продукти, що представленні в інтернет магазині є доступними?
A: Наявність розмірів Ви можете перевірити в описі товару, де подається актуальна інформація щодо всіх моделей (допускаються похибки у випадку проведення технічних робіт на сайті). У разі, якщо товару немає в наявності, наш менеджер зв’яжеться з Вами і повідомить про це.
Q: Чи можу я бути впевнений(а), що взуття, яке я купую, є належної якості?
A: Так, ми співпрацюємо лише із перевіреними часом фабриками, які виготовляють якісне взуття та використовують натуральні матеріали. Також ми даємо гарантію на весь товар згідно із Законом України про захист прав споживачів.
Q: Чи можливий обмін або повернення товару?
A: Ми впевнені, що вам сподобається наш товар, але все одно, якщо у Вас є хоч найменші сумніви, то щоб їх розвіяти, ми даємо Вам можливість повернути або обміняти його на протязі 14 днів з дня покупки.
Q: Чи є у вас гарантія на товар, який ви продаєте?
A: Так. Якщо ви виявили заводський брак, ви маєте право повернути нам товар або зробити обмін на аналогічний товар належної якості. У випадку, якщо товар піддавався механічному впливу - повернення або обмін відбувається після експертизи.
Q: Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь Ваш асортимент?
A: Якщо ви живете у Львівській області, то ви можете відвідати наші магазини, адреси яких наведені тут.
Q: Скільки часу потрібно чекати на своє замовлення?
A: 1-3 дні (за умови наявності товару)
Зокрема, про орієнтовний час доставки можете дізнатись по контактному телефону у менеджера. А також у випадку доставки кур’єрською службою Нова Пошта, матимете можливість відслідковувати рух свого товару, використовуючи номер транспортної накладної (смс або e-mail на вказані вами контактні дані).
Q: Що робити, якщо моє замовлення затримується?
A: В такому випадку просимо Вас звернутись до нас за контактними телефонами: +38 (063) 178-12-27 (viber), +38 (050) 105-80-17 або надіслати повідомлення на електронну пошту: favoriteshoes.ua@gmail.com вказавши деталі замовлення.
Q: Чи впливає тип оплати на швидкість реалізації замовлення?
A: Ні, форма оплати не впливає на швидкість реалізації замовлення. Всі замовлення виконуються в однаковому режимі. На швидкість оформлення замовлення впливає лише його підтвердження в телефонному режимі (розмові з менеджером) або ж письмовому (viber, e-mail, facebook, instagram).
Q: Чи можу я забрати своє замовлення в магазині?
А: Так, ви можете забрати своє замовлення в одному з наших магазинів у м. Львові. Для цього ви повинні оформити замовлення і менеджер повідомить деталі щодо його отримання.
Q: Чи доставляємо ми за кордон?
A: Так, звичайно. Доставка здійснюється у будь-який куточок світу. Доставку оплачує отримувач з повною передоплатою товару.
Q: Як працює система знижок в інтернет-магазині?
А: Після покупки, за Вашим бажанням, Ви можете отримати картку постійного клієнта. Деталі дисконтної програми тут.
Q: Чи може замовлений продукт бути надісланим як подарунок?
А: Інтернет магазин надає послуги* подарункового пакування за додаткову оплату у розмірі 50 грн. Фото пакування посилки буде надано нашими менеджерами на електронну адресу або ж у соціальних мережах.
*додаткові послуги надаються за умови передоплати замовлення покупцем
Q: Де локально знаходяться магазини «Favorite shoes», щоб приміряти взуття?
А: Наші магазини є у м. Львові, адреса і карти проїзду знаходяться в розділі Контакти.
Q: Який у вас графік роботи?
A: Служба підтримки працює за наступним графіком:
Понеділок - п'ятниця - 10:00 - 19:00
Субота - 11:00 - 18:00
Неділя - вихідний
Прийом замовлень он-лайн - ЦІЛОДОБОВО
Діяльність інтернет-магазину здійснюється від імені ФОП Лебедович Денис Олегович