FAQ
Покупки
Як я можу зробити замовлення?

Ви можете оформити замовлення за допомогою сайту, чату, зв’язавшися з нами у соціальних мережах (facebook, instagram) або по телефону при спілкуванні з нашим менеджером.

Чи потрібні мені логін і пароль для того, щоб замовити товар з сайту?

Ні, логін і пароль не обов’язкові. Замовлення можна здійснити і без реєстрації, зателефонувавши за контактними номерами телефонів в розмові з менеджером, або при спілкуванні з нами в viber, facebook, instagram).

Чи можу я поміряти товар?

При замовленнях з доставкою на адресу або відділення “Нова пошта” можлива примірка товару перед оплатою

Чи всі продукти, що представленні в інтернет магазині є доступними?

Наявність розмірів Ви можете перевірити в описі товару, де подається актуальна інформація щодо всіх моделей (допускаються похибки у випадку проведення технічних робіт на сайті). У разі, якщо товару немає в наявності, наш менеджер зв’яжеться з Вами і повідомить про це.

Обмін та повернення
Чи можу я повернути товар, який не підійшов по розміру, кольору, фасону?

Ви можете повернути товар, Який з яких-небудь причин вам не підійшов, за умови збереження його товарного вигляду, упаковки, етикеток і товарною накладною. Тому ми рекомендуємо приміряти і уважно оглянути товар, коли ви його отримаєте, в комфортній обстановці. На повернення товару в вас буде 30 днів з моменту покупки.

Хто оплачує пересилку товару при поверненні?

Вартість доставки при поверненні чи обміні сплачує покупець

В які терміни я можу повернути/обміняти товар?

Товар можна повернути або обміняти протягом 30 днів з моменту отримання товару

Які документи необхідні, для здійснення повернення товару?

Для повернення товару необхідно заповнити заяву на повернення яка вкладена з товаром. Це пришвидшить обробку вашого запиту. Відправити нам товар із заявою Новою Поштою. Отримувач: Захарчук О.О. м. Львів, Відділення №72, тел. +38 (063) 178 12 27